HELLO NEW LIFE!

krems

Hello Austria, hello new life! Here I am in a country that I really love and I always get really excited when I get the opportunity to visit it, but now I am not a tourist anymore: since last Wednesday I am a resident of a beautiful little town in Lower Austria! The Danube is “just around the corner” and one of my all-time favorite cities is an hour away from here!

I was thinking about writing a blog while I am here so that my friends and family can read about my adventures. I don’t think that I will upload every single day, but when something interesting happens I will write about it!

So I hope you like my idea and see you soon! Xo


Szia Ausztria! Sokáig gondolkodtam azon, hogy jó lenne ha írnék egy blogot amig kint vagyok (2 évig legalább). Ausztria egy olyan ország ahová mindig szivesen járok, és örömmel tölt el az, hogy a mesterimet itt végezhetem el.  Igaz nem egy alpesi városban lakok, mint például Innsbruck, ahol már október végétől lehet sízni menni, de itt vagyok a Duna partján és Bécs is csak egy órára van tőlem, ami nekem nagyon tetszik, hisz akik ismernek tudják, hogy az egyik kedvenc városom. Nem hinném, hogy minden nap fogok írni ide, inkább akkor mikor valami érdekes történik. Szerintem így könnyebb lesz az otthoniakkal is fent tartani a kapcsolatot – persze továbbra is folytatódnak a beszélgetések telefonon, SMS-ben, Viberen no meg Skype-on, de így pár képet is megtudok mutatni.

Remélem, hogy tetszik az ötletem és nemsokára ismét jelentkezem! Puszik meg ölelések!

Zsuzsi

2 thoughts on “HELLO NEW LIFE!

  1. Aa orulok neked nagyon! Remelem jol fog telni ez a ket ev neked! Ees igerem, hogy meglatogatlak!

    Jo otlet ez a bloggolas. Varjom az uj postod es a sok gyonyoru kepet!

    Puszi, szeri!

Leave a Reply

